1. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση που κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας, διαπιστώσουμε τυχόν ξαφνική έλλειψη σε κάποιο από τα Προϊόντα που έχετε παραγγείλει ή καθυστέρηση στην παράδοσή του μη αναμενόμενη, ή προσωρινή μη διαθεσιμότητά του αλλά και οποιοδήποτε άλλο θέμα- πρόβλημα που να καθιστά την παραγγελία σας εν μέρει αποδεκτή και εκτελεστή εκ μέρους μας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας άμεσα στα στοιχεία επικοινωνίας που μας έχετε δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας σας προκειμένου να συμφωνήσουμε μαζί σας τυχόν τροποποίηση, διόρθωση ή/και ακύρωση της παραγγελίας σας. Ευελπιστούμε σε μια επαφή μαζί σας, ωστόσο σε περίπτωση που αυτή δεν καταστεί εφικτή μέσα σε διάστημα δύο (2) ημερών από την ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα ακυρωθεί και θα σας αποστείλουμε αντίστοιχο email ακύρωσης της παραγγελίας σας.
*Σε περίπτωση αλλαγής μεμονωμένου προϊόντος από τα Mystery Bags και δεν υπάρχει απόθεμα στον αντίστοιχο κωδικό τότε θα γίνει αλλαγή του μεμονωμένου προϊόντος στην τιμή που είχε το εν λόγω προϊόν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα την ημέρα της παραγγελίας σας.

 

2. ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υπο βάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

 

3. ΠΑΡΑΔΟΣΗ

i. Ο χρόνος αποστολής των Προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξαρτάται από πολλούς παράγοντες καθόσον ενδέχεται να υπάρξουν καθυστερήσεις για λόγους μη αναγόμενους σε δική μας ευθύνη. Τα Προϊόντα αποστέλλονται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας courier EASYMAIL για την Ελληνική Επικράτεια και την Κύπρο. Κατά την αίτηση της παραγγελίας σας μπορείτε να επιλέξετε να παραλάβετε ή να σας αποστείλουμε τα Προϊόντα. Ειδικότερα ισχύουν τα παρακάτω, με επιφύλαξη λόγων ανωτέρας βίας και μη αναγόμενους σε δική μας υπαιτιότητα:
Εάν η παραγγελία σας ολοκληρωθεί μέχρι τις 12:30 μ.μ. από Δευτέρα έως Παρασκευή, οι χρόνοι παράδοσης έχουν ως εξής:

Για παραδόσεις εντός ελληνικής επικράτειας:

Τα Προϊόντα παραδίδονται σε Αττική εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας, σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και σε άλλες μεγάλες αστικές πόλεις της Ελλάδας και σε νησιά εντός δύο (2) – τριών (3) εργασίμων ημερών.
Τα Προϊόντα παραδίδονται στην Κύπρο σε 7 έως 10 εργάσιμες.

Σημείωση: Όσες παραγγελίες καταχωρούνται μέχρι τις 12:30 μ.μ. (ώρα Ελλάδας), επεξεργάζονται από εμάς την ίδια ημέρα, ενώ πέραν αυτής της ώρας οι παραγγελίες επεξεργαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Όσες παραγγελίες καταχωρούνται την Παρασκευή μετά τις 12:30 μ.μ. (ώρα Ελλάδας) και καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα.

ii. Η Επιχείρησή μας καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την έγκαιρη και προσήκουσα παράδοση των Προϊόντων σας, ωστόσο διατηρούμε την επιφύλαξη ότι η παράδοση του(ων) Προϊόντος(ων) σας δύναται να καθυστερήσει σε περίπτωση, ενδεικτικά αναφερόμενες, που (α) το Προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας λόγω πχ κολλήματος στη μεταφορά του, ανωτέρας βίας κτλ., με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε, (β) υφίσταται γεγονός ανωτέρας βίας, όπως ενδεικτικά ακραία καιρικά φαινόμενα, απεργίες, ή κάθε άλλο γεγονός έξω από τη σφαίρα επιρροής και ελέγχου μας το οποίο δύναται να επηρεάσει τη μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας, (γ) υπάρχει έλλειψη επαρκούς αποθέματος (stock). Στις ανωτέρω περιπτώσεις θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς το Προϊόν που έχει καθυστερήσει ή δεν είναι διαθέσιμο, ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό, ή να σας ενημερώσουμε για το χρόνο παράδοσης του προϊόντος που δεν είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε περίπτωση που δε σας ικανοποιεί η πρότασή μας, έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία εν μέρει ή στο σύνολό της και να σας επιστρέψουμε τυχόν χρήματα που έχετε καταβάλλει. Σε περίπτωση καθυστέρησης μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Επιχείρησή μας καλώντας μας στο +302102723477 ή στη ηλεκτρονική διεύθυνση info@myprecious-shop.gr στα οποία και μπορείτε να δηλώσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας στο σύνολο της ή σε μέρος αυτής.

Σας ενημερώνουμε ότι η Εταιρεία μας παραμένει η μόνη υπεύθυνη για τυχόν βλάβη ή απώλεια των προϊόντων σας μέχρι εσείς (ή τρίτοι που εσείς θα έχετε εξουσιοδοτήσει) να αποκτήσετε τη φυσική κατοχή των Προϊόντων.

 

4. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Εάν κατά την ορισθείσα ημερομηνία παράδοσης εσείς δε βρίσκεστε στη δηλωθείσα διεύθυνση για να παραλάβετε τα Προϊόντα, τότε η EASYMAIL. θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, έτσι ώστε να σας παραδώσει την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας παραμένει στο κατάστημα τις EASYMAIL AE για λίγες ακόμα ημέρες και έπειτα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί τότε η παραγγελία σας επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως Άρνηση. Ρητά συμφωνείται και κατ’ εξαίρεση του γενικού κανόνα της ευθύνης που μας αφορά, φέρετε εσείς την ευθύνη απώλειας ή βλάβης των Προϊόντων, τα δε Προϊόντα φυλάσσονται σύμφωνα με τους όρους της μεταφορικής και με δική σας δαπάνη.

Σημειώνουμε ότι η Εταιρεία μας διατηρεί ειδική λίστα με πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει παραγγελίες και δεν έχουν παραλάβει τα Προϊόντα τους, (έχουν αρνηθεί ή δεν βρίσκονται στη διεύθυνση παραλαβής κατά το συμφωνημένο χρόνο) ή που έχουν πραγματοποιήσει μεγάλης αξίας αγορές (άνω των 100 Ευρώ) και έχουν αρνηθεί την παραλαβή ακόμα και μία φορά. Οι παραγγελίες εκ μέρους των πελατών εγγεγραμμένων στην εν λόγω λίστα, στις οποίες έχει επιλεγεί ως μέσο πληρωμής η αντικαταβολή, ακόμα και αν έχουν ολοκληρωθεί επιτυχώς ακυρώνονται. Εάν οι εν λόγω πελάτες επιλέξουν κάποιον από τους υπόλοιπους τρόπους πληρωμής τότε η παραγγελία τους αποστέλλεται κανονικά.

 

5. ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται σε εσάς από τη στιγμή που εσείς ή κάποιο τρίτο μέρος που έχετε ορίσει εσείς, διάφορο του μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων. Η κυριότητα των προϊόντων περνάει στα χέρια σας είτε με την ολοσχερή είσπραξη από την πλευρά μας όλων των ποσών που οφείλονται σε σχέση με τα προϊόντα, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είτε με την παράδοση τους (όπως ορίζεται παραπάνω στον όρο 9.αν αυτή πραγματοποιηθεί μεταγενέστερα από την είσπραξη

 

6. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ

Παρόλο που το MyPrecious λαμβάνει κάθε πρόσφορο τεχνικό και πρακτικό μέτρο να διασφαλίζει την ακρίβεια και ορθότητα των τιμών που αναγράφονται στα Προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ωστόσο υπάρχει η πιθανότητα λόγω τεχνικού σφάλματος να εμφανιστεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός ή και περισσότερων προϊόντων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία σας. Με την παραλαβή της παραγγελίας σας και πριν λάβουμε την πληρωμή, θα ελέγξουμε τις τιμές των παραγγελθέντων Προϊόντων. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο λάθος στην τιμή ενός Προϊόντος που έχετε παραγγείλει, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, όσο το δυνατόν πιο άμεσα και σε κάθε περίπτωση πριν την αποστολή του. Είναι στη δική σας διακριτική ευχέρεια να προχωρήσετε την παραγγελία με τις σωστές τιμές, να την τροποποιήσετε λαμβάνοντας υπόψη τις σωστές τιμές ή να την ακυρώσετε. Εάν δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε την παραγγελία ως ακυρωθείσα.
Διατίθενται οι παρακάτω τρόποι πληρωμής. Καλείστε να επιλέξετε έναν από τους παρακάτω τρόπους για κάθε μια αγορά, καθόσον δεν υπάρχει η δυνατότητα συνδυαστικού τρόπου πληρωμής για την ίδια παραγγελία.

i. Μέθοδος Αντικαταβολής

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελία. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας, πληρώνετε σε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις για την εξόφληση ποσού άνω των 500 Ευρώ δε δύναται να χρησιμοποιήσετε τη μέθοδο της αντικαταβολής, καθόσον δεν επιτρέπεται η πληρωμή σε μετρητά, οπότε και θα πρέπει να επιλέξετε ένα άλλο μέσο πληρωμής.

ii. Πληρωμή με πιστωτική-χρεωστική κάρτα

Mπορείτε για τις συναλλαγές σας να χρησιμοποιείτε τις πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard. Το MyPrecious-shop.gr προστατεύει τις συναλλαγές σας και τα προσωπικά σας δεδομένα. Όλα τα στοιχεία που παρέχετε προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή σας είναι απόρρητα. Τα στοιχεία επικοινωνίας παραμένουν στη βάση δεδομένων του Myprecious-shop.gr και χρησιμοποιούνται μόνο από την X.ΜΠΑΦΙΤΗ κ ΣΙΑ ΕΕ με σκοπό την ενημέρωσή σας. Σε καμία περίπτωση δε μεταβιβάζονται και δε γνωστοποιούνται σε τρίτους.

Για να διασφαλίσει την ασφάλεια των πληρωμών, η ιστοσελίδα Myprecious-shop.gr χρησιμοποιεί την υπηρεσία ασφαλούς πληρωμής. Η υπηρεσία αυτή ακολουθεί το πρωτόκολλο ασφάλειας SSL .Τα απόρρητα δεδομένα (ο 16ψήφιος αριθμός της τραπεζικής κάρτας καθώς και η ημερομηνία λήξης και ο αριθμός επαλήθευσης) αποστέλλονται απ’ ευθείας κωδικοποιημένα στον κεντρικό υπολογιστή της τράπεζας, χωρίς να περνάνε από φυσικά μέσα του διακομιστή του Myprecious-shop.gr

Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). Μία κρυπτογραφημένη SSL επικοινωνία απαιτεί όλες τις πληροφορίες που αποστέλλονται μεταξύ ενός πελάτη και ενός εξυπηρετητή (server) να κρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποστολής και να αποκρυπτογραφούνται από το λογισμικό αποδοχής, προστατεύοντας έτσι προσωπικές πληροφορίες κατά τη μεταφορά τους. Επιπλέον, όλες οι πληροφορίες που αποστέλλονται με το πρωτόκολλο SSL, προστατεύονται από έναν μηχανισμό που αυτόματα εξακριβώνει εάν τα δεδομένα έχουν αλλαχτεί κατά την μεταφορά.

Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Πολιτική Cookies του MyPrecious-shop

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αλλαγές και επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης.
Αλλαγές και επιστροφές προϊόντων γίνονται μόνο με την EASYMAIL
Εντός Ελλάδας, το κόστος της αλλαγής είναι 4€
Αλλαγές πραγματοποιούνται σε προϊόντα με το καρτελάκι τους, στην αρχική τους συσκευασία.
Αλλαγές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που αναγράφει η απόδειξη.
Η αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.
Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην τιμή αγοράς.

Για την δέσμευση/κράτηση του προϊόντος με το οποίο επιθυμείτε την αλλαγή θα πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούρια παραγγελία ακολουθώντας την ίδια διαδικασία μια κανονικής παραγγελίας με αντικαταβολή, απλώς για να γίνει αφαίρεση του ποσού/υπολοίπου που προκύπτει από τα επιστρεφόμενα είδη σας, θα πρέπει στο πεδίο ‘’Σχόλια Παραγγελίας’’ να σημειώσετε την λέξη ‘’Αλλαγή’’. Το τελικό ποσό με την πίστωση δεν θα φανεί αυτόματα την ώρα που εκτελείτε την παραγγελία σας, αλλά θα αφαιρεθεί λογιστικά από πλευράς μας αφού γίνει η επεξεργασία της επιστροφής σας.

Αλλαγές από Κύπρο επιβαρύνουν τον πελάτη.

Αλλαγές προϊόντων γίνονται μόνο με την εταιρεία EASYMAIL.

 

7. ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΌΝ

Σε περίπτωση αποστολής λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, έχετε το δικαίωμα, όπως εντός 5 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, επικοινωνείτε μαζί μας στα τηλέφωνα της Εταιρείας μας και μας αναφέρετε το ελάττωμα στο προϊόν ή το λάθος μας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας και μας ενημερώνετε για την επιθυμία σας να αντικατασταθεί το προϊόν με το σωστό/ μη ελαττωματικό προϊόν ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Η Εταιρεία μας αναλαμβάνει να καλύψει το συνολικό κόστος επιστροφής και αποστολής εκ νέου του σωστού/ μη ελαττωματικού προϊόντος, εφόσον η επιστροφή του λάθος/ ελαττωματικού προϊόντος και η αποστολή του νέου πραγματοποιηθούν μέσω της EASYMAIL σε περίπτωση που η επιστροφή του ελαττωματικού/ λάθος προϊόντος πραγματοποιηθεί από Ελλάδα.Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο και αιτία επιθυμείτε άλλον τρόπο επιστροφής/ αποστολής, θα αναλάβετε το επιπλέον κόστος που προκύπτει από το δικό σας μέσω μεταφοράς σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος της EASYMAIL A.E

Ρητά αναγνωρίζετε και αποδέχεστε ότι η αντικατάσταση προϊόντος, τελεί υπό την προϋπόθεση της διαθεσιμότητας του σωστού/ μη ελαττωματικού στα καταστήματά μας κατά το χρόνο που μας ενημερώνετε σχετικά. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς συμπεριλαμβανομένων και των τυχόν εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιήσετε άλλους τρόπους επιστροφής/παράδοσης από το φθηνότερο τρόπο επιστροφής/παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), με την επιφύλαξη των όσων ρητά ορίζονται κατωτέρω. Η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί άμεσα, χωρίς υπαίτια καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός τεσσάρων το πολύ ημερών από την ημερομηνία που η Εταιρεία θα παραλάβει τα προϊόντα που επιστρέψατε. Ρητά συμφωνείτε ότι η αντικατάσταση των προϊόντων των οποίων η παραγγελία εκτελέστηκε λάθος, πραγματοποιείται εφόσον το προϊόν προς αντικατάσταση επιστρέφεται στην Εταιρεία μας στην ίδια καλή κατάσταση που αρχικά το παραλάβατε. Η Εταιρείας μας δεν αντικαθιστά προϊόντα τα οποία φέρουν βρωμιές, φθορές, κακώσεις, άλλες από το αναφερόμενο ελάττωμα ή δε συνοδεύονται από όλα τα έγγραφα (απόδειξη, έντυπο επιστροφής ή/και αποδεικτικό επιστροφής, διακριτικά καρτελάκια προϊόντος) τα οποία λάβατε από εμάς. Στην περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, όπως επιφυλαχθεί την αντικατάσταση του ή επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση που δεν έχει επαρκή στοιχεία που να την καθιστούν υπαίτια για το ελάττωμα στο προϊόν.

Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού τον οποίο θα μας γνωστοποιήσετε κατά την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Σε κάθε περίπτωση δε θα χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων.

Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης αποκλείονται, όπως και πάσης φύσεως αξιώσεις για βλάβες της υγείας, ζωής και σωματικής ακεραιότητας.